Troškovi na koje mora računati svatko tko misli organizirati event u Hrvatskoj opisani su detaljno i točno nekidan na facebook stranici Katarina OHalloran, uz napomenu da je riječ o izdvajanjima za događanja koja se organiziraju po zakonu.
Većina ljudi u publici vjerojatno nije ni svjesna što sve moraju poduzeti organizatori kako bi oni mogli plesati, posebno mali promotori koji evente ne rade zbog biznisa i profita, nego iz ljubavi. Naravno, publiku ne treba time ni opterećivati jer ljudi zaslužuju dobru muziku i zabavu, ali oni koji stalno žicaju upad trebali bi ovo pročitati.

Post prenosimo integralno.
Evo detaljne liste troškova koje organizator evenata u Hrvatskoj treba predvidjeti ako sve ide službeno i legalno:
1. Najam prostora (kluba, dvorane, open-air lokacije)
Fiksni trošak po dogovoru s vlasnikom prostora.
Ponekad uključuje ili ne uključuje opremu (rasvjetu,razglas).
2. Plaćanje DJ-a (honorar + provizija booking agenciji)
Honorari za nastup (često unaprijed 50%, ostatak na dan eventa).
3. Avionske karte (povratne)
4. Smještaj (hotel 4*, 5*)
1-2 noćenja (ovisno o dolasku/odlasku).
5. Obroci (večera i doručak)
Doručak obično uključen u hotelu, ali ako nije, dodatni trošak.
6. Zaštitari (security)
Plaćanje profesionalnih zaštitara (po satu ili paketu za cijelu večer).
Obavezno za veće evente zbog sigurnosti i zakona.
7. Osoba na prodaji karata
Plaća se osoba koja fizički prodaje karte na ulazu.
Honorari su često po satu.
8. Prijevoz za headlinera
Rent-a-car, transfer ili privatni prijevoz (auto, kombi).
Ako headliner dolazi avionom, često je potreban organizirani prijevoz od/do aerodroma, hotela i kluba.
9. Vlastiti prijevoz organizatora
Trošak vlastitih putovanja, logistike i pripreme (gorivo, cestarine, rent-a-car).
10. Sustavi za prodaju ulaznica (Eventim, Entrio)
Provizija za prodaju karata (cca 5%-10% po karti, plus PDV).
11. ZAMP (naknada za glazbena prava)
Obavezno plaćanje autorskih prava prema ZAMP-u.
12. Porez na karte (PDV)
Ako ideš službeno, na svaku prodanu kartu ide obračun PDV-a.
Trenutni PDV na ulaznice u RH je 5% ili 25%, ovisno o vrsti eventa i načinu prijave.
13. Ostali mogući troškovi koje trebaš znati:
Marketing i promocija (društvene mreže, plakati, letci, oglasi, dizajner).
Najam dodatne opreme (ako klub nema sve što treba).
Produkcijski tim (tonci, rasvjeta, stage manageri, fotografi, snimatelj, editor videa).
Osiguranje eventa (nije obavezno, ali pametno za veće evente).
Licenca za alkohol (ako nije već pokrivena kroz klub).
Medicinska služba (za veće evente — “prva pomoć”).
Zarada je od prodaje karata ako niste znali.