14.1 C
Šibenik
Subota, 26 travnja, 2025

SoundCloud lansirao vlastitu trgovinu s merch robom za izvođače i fanove

SoundCloud, koji okuplja oko 40 milijuna izvođača sa 320 milijuna objavljenih pjesama, odnedavno ima i ‘merch’ s majicama, kapama i sličnim artiklima namijenjenim izvođačima, odnosno njihovim fanovima koji kupuju i nose takvu robu.

‘SoundCloud Store’, kažu u njihovoj bazi, pokrenut je kao dio napora platforme da stvori dodatni izvor prihoda za svoje korisnike, posebno neovisne izvođače koji su srž njezine zajednice.

Nova trgovina omogućuje izvođačima da izravno prodaju svoje promotivne artikle, a ključna prednost je, kažu, to što izvođači zadržavaju 100 posto profita od prodaje. To predstavlja značajan pomak u odnosu na tradicionalne modele podjele prihoda, gdje platforme i posrednici uzimaju značajan dio zarade. Ovim potezom, kažu u SoundCloudu, nastoje osnažiti neovisne glazbenike i pomoći im da kapitaliziraju svoj brend i povezanost s fanovima, ne samo putem glazbe, već i putem merchandisea.

SoundCloud Newsroom

Ponuda uključuje raznovrsne proizvode, uključujući majice, kape, te ostale modne dodatke, koji su posebno prilagođeni svakom izvođaču. Pored personalizirane robe izvođača, SoundCloud Store nudi i liniju vlastitih proizvoda pod nazivom “SoundCloud Essentials”, koja uključuje artikle s logom platforme. Trgovina je osmišljena tako da bude jednostavna za korištenje, a integrirana je izravno u profile izvođača na platformi, čineći proces kupnje brzim i intuitivnim za fanove.

Prema informacijama iz SoundClouda, projekt je dio šire strategije platforme da svojim korisnicima ponudi nove načine za monetizaciju, čime se nastavlja trend diversifikacije prihoda za digitalne platforme, osobito one koje se oslanjaju na neovisne kreativce. Time SoundCloud ne samo da prati globalne trendove, već i postavlja nove standarde u industriji streaminga glazbe, kažu.

Podsjetimo, početkom godine objavljeno je da ta platforma ide u prodaju te da vrijedi oko milijardu eura. Ta vijest dodatno pojačava važnost njihovih trenutnih poslovnih poteza jer će privući potencijalne investitore i kupce.

Samo neka sačuvaju algoritme koji i dalje odlično prate ono što tamo želimo čuti, dodali bismo na kraju.