Album Ruines, Béton & Industrie vodi nas kroz pejzaže industrijskih ruina od betona, gdje nas ti prizori ostavljaju bez riječi. Zamislimo tijela kako zaranjaju u ocean ostataka. Sami na vrhu svjetionika, promatramo i slušamo kako interferencije osciliraju po asfaltu dok razmišljamo o našim prošlostima i budućnostima. Naša kompleksna priča započinje zime 1974. godine… poetično nas uvodi promotor u novo izdanje H.L.M. koji čine Guillaume Laidain & Andrew Claristidge, izdavača Le Petit Signal.
Album je plod 30-godišnjeg prijateljstva između Guillaumea i Andrewa koji su se upoznali u Grenobleu, francuskom tehnografskom gradu, domu The Hackera, Kittin i Etant Donnésa. Otkrivanje rave kulture zajedno, trebalo im je gotovo 20 godina da snime svoju prvu pjesmu. Između stvarnosti i digitalnog svijeta, započeli su snimati, komponirati, pisati i razmjenjivati materijale koji će postati ovaj LP oko 2020. godine.
Guillaume, sa sjedištem u Bordeauxu, radi kao umjetnik plastičar i izvođač zvuka, poznat po svom projektu The Garçon, dok Andrew, sa sjedištem u Berlinu, većinu vremena provodi tamo i u svom studiju u Bretagneu u Francuskoj. Dio je elektroničkog disco benda Acid Washed i surađivao je s Patti Smith i Jean Michel Jarreom.
Andrew i Guillaume neprestano su putovali između Berlina i Bordeauxa, komunicirajući putem e-maila, kako bi stvorili ovaj zapis. Assaf, osnivač LPS-a, prvi je put susreo Andrewa na lokalnoj berlinskoj sceni i bio oduševljen njegovom eklektičnom raznolikošću elektroničke glazbe; vrsta umjetnosti koja se savršeno uklapa u etiketu.
Le Petit Signal (LPS) nastao je iz strasti prema otkrivanju neobičnih remek-djela, radova koji pokazuju i izraženu koherentnost i ogromnu pažnju prema detaljima. Koncept i etiketa nastali su tijekom pandemije, s čudnim implikacijama i razmišljanjima o tome što je moguće u našoj novoj stvarnosti. LPS je minimalistički manifest posvećen eksperimentalnoj i elektronički orijentiranoj glazbi, proizveden u iznimno ograničenim izdanjima jedinstveno dizajniranih vinilnih ploča. Svaka kopija je numerirana, žigosana i dolazi u ručno lijepljenom, riso-tiskanom omotu.
Materijal je vani 21. veljače.