10.8 C
Šibenik
Četvrtak, 13 veljače, 2025
spot_img

Andi i Stockholm Syndrome na novoj Next Wave Acid Punx kompilaciji Cursesa

Objavljeno

spot_img

Kroz dvije ogromne, kritički hvaljene kompilacije, serija Next Wave Acid Punx berlinskog glazbenika i DJ-a Cursesa bacila je crno svjetlo na tamniju stranu klupske glazbe, stoji uvodno u promotivnom tekstu čemu valja dodati samo još – i neka je tako!

‘Tamne’ kompilacije sadrže pjesme od 1970-ih do danas, s radovima kako glazbenih legendi tako i novih talenata. Curses stručno povezuje eksperimentalni pop, post-punk, EBM, elektroniku, techno i druge žanrove, stvarajući zapanjujuću alternativnu povijest klupske kulture.

Ali, kao što svaki dobar digger zna, uvijek postoji još dragulja za otkriti. Stoga je Curses ponovno zavirio u arhive elektroničke glazbe kako bi predstavio četiri davno zaboravljene pjesme, prerađene za maksimalan učinak na plesnom podiju. Curses ovdje sam donosi dva revampa, dok Stockholm Syndrome iz Melbournea i njujorški producent Andi dodaju svoje verzije.

Prvi od Cursesovih uradaka je ‘Danger In Her Eyes’ Deborah Sasson (Carmen), originalno iz kasnih 80-ih, gdje američka operna pjevačica surađuje s njemačkim producentima MCL (MicroChipLeague). Ova pjesma, nekoć europski hit, sada je ponovno spremna osvojiti plesne podije u novoj verziji.

Za drugi edit, Curses prerađuje ‘House Fatale’ J.W.B. Hits The Beat, izvorno objavljen 1988. godine, klasičan primjer brzog razvoja elektroničke glazbe tog razdoblja. Pjesma kombinira elemente electra, freestylea, housea i bogatstva uzoraka, dok Curses zadržava originalnu strukturu uz pojačan tempo i snažniji ritam.

Stockholm Syndrome preuzima ‘Houseman’ Voyou, uzimajući verziju iz 1988. koju je prvotno uredio Razormaid. Ova obnova vraća atmosferu kasnih 80-ih uz moćan ritam, napetost gudača i ponavljani vokalni refren ‘Germany Calling’.

Stockholm Syndrome

Na kraju, Andi donosi novu verziju ‘Not Leaving Without Jerry’ belgijskog dua Philadelphia Five iz 1988., originalno produciranog od Luca Van Ackera. Andi povećava tempo, fokusira se na staccato bubnjeve i pulsirajući bas, stvarajući savršen soundtrack za plesne podije.

 

Ove četiri pjesme vraćaju nas u razdoblje kad su se žanrovske granice tek definirale, a Curses objašnjava:

‘Ovo je bio ključni trenutak kad su se svi žanrovi još formirali, s trance arpeggiom, EBM udarcima, ranim house vokalima i electrofunk elementima u istoj pjesmi. Plesali smo bez granica, što je upravo duh Next Wave Acid Punxa.’

Izdavač je ‘Eskimo Recordings’, a datum izlaska 6. veljače.

Cover kompilacije

 

VIJESTI 24 / 7

Mano Le Tough u noći najdužeg dana donijet će nam prvo ljetno svitanje

Pojava jednog starog dobrog irskog imena u najavi nadolazećih glazbenih zbivanja na obali sigurno...

Ako ne znaš što je bilo, objavljene su nominacije za nagradu Porin

Nominacije za glazbenu nagradu Porin, na koju je ove godine stiglo dvije tisuće prijava,...

Sredinom srpnja na Martinskoj drugo izdanje Sea Sounda, festivala ozvučenog sistemima ručne izrade

Koncerti, live actovi, DJ setovi, stage takeoveri domaćih DJ crewova, mnoštvo domaćih i stranih...

Luda Macanova ‘špica’ s psihoterapeutkinjom i psihijatrom

Krešimir Macan ‘u špici’ je hrvatskih zbivanja desetljećima i pratio je iz prvog reda...

Mano Le Tough u noći najdužeg dana donijet će nam prvo ljetno svitanje

Pojava jednog starog dobrog irskog imena u najavi nadolazećih glazbenih zbivanja na obali sigurno...

Ako ne znaš što je bilo, objavljene su nominacije za nagradu Porin

Nominacije za glazbenu nagradu Porin, na koju je ove godine stiglo dvije tisuće prijava,...

Sredinom srpnja na Martinskoj drugo izdanje Sea Sounda, festivala ozvučenog sistemima ručne izrade

Koncerti, live actovi, DJ setovi, stage takeoveri domaćih DJ crewova, mnoštvo domaćih i stranih...