Američki putnički agenti u Šibeniku otkrivaju gušte krstarenja Jadranom

Šibenski Lastavica Cruising u suradnji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Turističkom zajednicom Grada Šibenika, ugostio je pedesetak američkih putničkih agenata kako bi im iz prve ruke predstavio bogatu i raznoliku hrvatsku nautičku ponudu.

Agenti su tijekom svog boravka imali priliku doživjeti autentično krstarenje Jadranom brodovima Lastavica Cruisinga, uživajući u prirodnim ljepotama, kulturnoj baštini i visokoj razini usluge koja karakterizira hrvatski nautički turizam. U sklopu programa posjeta, domaćini su u petak poslijepodne za goste pripremili i posebno iznenađenje – tijekom razgledavanja Šibenika, na stepenicama Katedrale sv. Jakova dočekala ih je klapa Sebenico koja je izvedbom dalmatinskih pjesama stvorila nezaboravan ugođaj.

Klapa Sebenico

Nakon glazbenog dočeka, agenti su se susreli s predstavnicima Turističke zajednice Šibensko-kninske županije i Turističke zajednice Grada Šibenika u svečanoj atmosferi na trgu Republike Hrvatske ispred gradske Vijećnice i katedrale, gdje su im predstavljeni planovi daljnje suradnje s američkim tržištem.

“Američko tržište za nas je iznimno važno, a ovakvi posjeti daju priliku agentima da osobno iskuse ono što Hrvatsku čini jedinstvenom destinacijom – spoj prirodnih ljepota, kulturne baštine i gostoljubivosti,” istaknuo je Krešimir Šakić, direktor Turističke zajednice Šibensko-kninske županije. “Nadamo se kako će ova inicijativa rezultirati konkretnim poslovnim suradnjama i povećanjem dolazaka s američkog tržišta.”

Igor Stančić, vlasnik Lastavica Cruisinga, dodao je: “Naš cilj je pozicionirati Hrvatsku kao destinaciju za luksuzna, ali autentična krstarenja. Ponosni smo što smo američkim partnerima mogli pokazati naš standard usluge i ljepotu jadranske obale. Vjerujemo kako će se ova suradnja nastaviti i dodatno razvijati.”

Američki novinari

Suzanne Schreiner, vlasnica i stručnjakinja za putovanja iz američke agencije Azure Blue Vacations, koja je specijalizirana za luksuzna putovanja i krstarenja, istaknula je kako je Hrvatska jedinstvena u svijetu upravo zbog svoje mini-kruzer flote. “U Americi ove brodove doživljavamo kao luksuzne jahte. Oni pružaju ekskluzivno iskustvo koje nije dostupno u susjednim zemljama poput Grčke i Turske. Hrvatska ima jedinstvenu poziciju i potencijal da postane globalni lider u ovom segmentu,” kazala je Schreiner.

Ovaj posjet dio je šire strategije promocije Hrvatske kao vrhunske destinacije za nautički turizam, a odlične povratne reakcije američkih agenata nagovještavaju plodne temelje za budući rast i jačanje suradnje na ovom tržištu.