Da američki predsjednički izbori, odnosno njihov rezultat, utječu na cijeli svijet nije tajna, ali zanimljivo je vidjeti u koje se sve pore društva zavukla ta, ipak prvenstveno politička stvar.
Američki mjesečnik Vogue, koji se smatra najutjecajnijim modnim časopisom na svijetu, ima na svom webu posebnu kategoriju o izborima i to poprilično sadržajnu. Tamo se može doznati koja je kombinacija boja imala posebni značaj uz političke crvene, bijele i plave na nacionalnoj konvenciji demokrata, kako su demokrati iskoristili pop kulturu za spajanje generacija ili kako dizajneri potiču birače da glasaju.

U istoj rubrici je i članak naziva ‘Trebamo li razgovarati o tome što Kamala Harris nosi?’, čiji uvodnik govori dosta o pop aspektu američkih izbora.
‘U SAD-u, tako to ide, većina stvari na kraju postane zabava; sport, glazba, film, politika. Moda je neraskidivo povezana sa svakim od ovih načela kulture, ne toliko kao njezin izgled s modnih pista, nego više kao stil. Mnogo toga se može reći o tome trebamo li raspravljati o izboru Harrisinog stila – diskursu koji je dobio maha na nacionalnoj razini kada je postala protukandidat predsjednika Joea Bidena na izborima 2020. Ispitujemo li njezin izbor više zato što je žena? Da, nažalost. Ali reći da je ono što Harris nosi beznačajno znači ignorirati suptilnu, ali neizbježnu poruku koju nosi bilo koji krojački izbor političara’, uvod je članka na Vogueu koji možete pročitati ovdje.
Ako vaš engleski nije fantazija, uključite na vašem pregledniku automatski prijevod koji više nije tako loš kao nekada.