Hrvati na domaćim portalima mjesečno provedu više od 18 milijuna sati

Zahvaljujući novom sustavu mjerenja, dostupni su precizni podaci o navikama online publike.

U svibnju je čak 96 posto hrvatskih korisnika interneta posjetilo barem jedan domaći portal, pokazuju podaci novog sustava standardiziranog mjerenja digitalne posjećenosti koji je pokrenuo HUDI u suradnji s agencijom Ipsos.

Prevedeno u brojke, riječ je o 2,48 milijuna jedinstvenih korisnika koji su u jednom mjesecu proveli više od 18 milijuna sati na portalima, piše Netokracija.

Zašto je ovo važno za domaću medijsku industriju?

U vrijeme kada globalne platforme dominiraju digitalnom scenom, postojanje neovisnog i zajedničkog sustava mjerenja postaje ključno za povjerenje tržišta oglašavanja, ali i za profesionalizaciju domaćeg digitalnog izdavaštva.

Trenutno je u projekt uključeno osamdeset portala i deset digitalnih agencija, među kojima su medijske kuće Styrija, Hanza Media, Index, RTL, Nova TV, Telegram, Tportal i Novi list.

Hrvatski digitalni mediji mogu se precizno uspoređivati, navode u priopćenju iz HUDI-ja. Metodologija kombinira tržišna istraživanja uz model mjerenja utemeljen na DotMetrics tehnologiji koja je usklađena s Ipsosovim Establishment istraživanjem, pojasnili su.

Sustav omogućuje i detaljan uvid u ponašanje online publike uključujući broj korisnika, prikaze stranica, vrijeme provedeno na portalu, interese čitatelja i demografske podatke sve kroz jedinstvene kriterije koji omogućuju usporedivost među izdavačima.

Sudjelovanje je besplatno, a svi zainteresirani mediji mogu se priključiti putem kontakt adrese info@hudi.hr. Više informacija o sustavu dostupno je na hudi.hr.